1. Zakres zastosowania
Następujące ogólne warunki handlowe stosuje się do wszystkich zamówień dokonywanych w naszym sklepie internetowym.
2. Strona Umowy, zawarcie Umowy
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z Etnio.pl Łukasz Przeździecki, właścicielem sklepu: Etnio Craft & Deco, dostępnym pod adresem www.etnio.pl Przedstawienie produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, a jedynie niewiążący katalog internetowy. Poprzez kliknięcie przycisku Zamówienia składają Państwo wiążące zamówienie na towary znajdujące się w Państwa koszyku. Złożenie zamówienia zostaje potwierdzone automatyczną wiadomością e-mail wraz z przyjęciem zamówienia bezpośrednio po jego wysłaniu. Umowa sprzedaży zostaje zawarta wraz z tym potwierdzeniem mailowym.
3. Metody płatności
W naszym sklepie mają Państwo do wyboru następujące sposoby zapłaty:
- Przelew na rachunek bankowy: Zobowiązujecie się Państwo do dokonania przelewu w ciągu 5 dni od momentu otrzymania potwierdzenia przyjęcia przez nas Państwa zamówienia.
- Płatności online: Obciążenie Państwa konta kwotą sprzedaży następuje w momencie przyjęcia przez nas Państwa zamówienia. Przy wyborze zapłaty Płatnościami online nie doliczamy żadnych kosztów operacyjnych.
- Płatność za pobraniem: Przesyłki pobraniowe są wysyłane kurierem GLS. Płatność następuje w chwili odbioru przesyłki od kuriera. Koszt przesyłki kurierskiej pobraniowej wynosi 24 zł brutto.
4. Odbiór osobisty:
Nie oferujemy odbiorów osobistych.
5. Zastrzeżenie własności
Do wniesienia pełnej zapłaty towar pozostaje naszą własnością.
6. Szkody transportowe
W przypadku, gdy dostarczone towary wykazują oczywiste wady transportowe, prosimy o jak najszybsze zareklamowanie tego faktu u dostawcy i niezwłoczne skontaktowanie się z nami. Zaniedbanie zgłoszenia reklamacji lub skontaktowania się z nami nie ma żadnych konsekwencji odnośnie do Państwa ustawowych uprawnień i ich dochodzenia, czyli prawa do gwarancji. Pomogą nam jednak Państwo dochodzić naszych własnych roszczeń względem przewoźnika z tytułu ubezpieczenia transportu.
7. Zapisanie tekstu Umowy
Zapisujemy tekst Umowy i drogą mailową wysyłamy Państwu szczegóły zamówienia oraz nasze ogólne warunki handlowe. Ogólne warunki handlowe mogą Państwo w każdej chwili przeczytać na niniejszej stronie i ściągnąć z niej. Swoje poprzednie zamówienia mogą Państwo zobaczyć po zalogowaniu na konto klienta.
8. Reklamacje
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać do nas niezwłocznie poprzez email, lub zgłaszając reklamację bezpośrednio w sklepie. W trakcje przyjmowania zamówienia zostaną Państwo poinformowaniu o dalszych krokach. Wszelkie reklamacje są uwzględniane w ciągu 10 dni.
9. Odstąpienie od umowy
Szanowni Państwo, w naszym sklepie mają Państwo aż 21 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Zwracany towar nie może być jednakże używany, powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz musi zostać dołączone pismo z odstąpieniem od umowy sprzedaży oraz paragon jeśli zwracają Państwo wszystkie produkty.
10. Przesyłki zwrotne
Informujemy, że nasza firma nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. W przypadku wysyłki towaru reklamowanego lub z pismem o odstąpieniu od umowy, przesyłkę należy do nas nadać w trybie normalnym. Zwrot kosztów nastąpi po odebraniu przez nas przesyłki.